Інтрига яка трималась 22 роки. Колишній працівник Rockstar розповів, чому герой Grand Theft Auto III був німим

Oббe Вeрмeй (Obbe Vermeij), кoлишній рoзрoбник Rockstar, який брaв учaсть у ствoрeнні GTA III, рoзпoвів, щo причинa цьoму дуже проста.

Аудіо відділ під часок розробки був зайнятий, тому йому вирішили без- давати ще більше задач і роботи, а тому героя зробили німим.

Наскільки ж очевидне і просте рішення розробників, але наскільки багато теорій було побудовано навколо цього феномену. Навіть у GTA San Andreas, Клод. якого ми зустрічали в одній із місій, був таакож німим. Звісно Rockstar підтримували цю загадку після визоду ГТА 3.

GTA III — третя ради рахунком і перша тривимірна компьютер’ютерна гра у серії Grand Theft Auto. Вона вийшла в жовтні 2001 року получи PlayStation 2.